Monday, June 8, 2009

.: KERETA DAN MOTORSIKAL IMPIAN :.

YA!!!! Mitsubishi Lancer Evo!!! hahaha...

aku memang minat kereta ini. aku stat syok mase aku maen game VRally 2, mase tu aku masih di bangku sekolah. Aku memang ske design kereta ini. Semat r. Walaupun xnampak Luxury, tapi ia tampak cool and sporty. Xhairan r kete ini digunapakai oleh Team Rally Mitsubishi dan ada la jugak menang lumba kat sebatang dua jalan. kete ni xlaju sgt sebenarnay kalo nak dibandingkan dgn kete Peugeout atau Citroen ke ape. haha.. aku xtau la yang tu. tapi yang penting, aku nak cari kete ni afta aku dah kumpul duit melalui pekerjaan aku nanti. aku xkesah power ke xpower, janji fizikal kete tersebut mestilah mantap!! haha.. InsyaAllah... Hope ada rezeki la.
















YA!!! aku ni jenis rempit gak sebenarnya. aku minat CBR600..

hahaha... OK. Sgt susah sebenarnya nak dapatkan menatang kuda besi mahal nih.
adn xramai yang mampu pakai. tau kenapa???

1. mahal mengalahkan kete mahal. 100,000 dan keatas...uhuk3..
2. xberbaloi, hujan basah gak nanti. tol x?
3. kene amik balik lesen B Full... huhu.. cukup la zaman muda amik lesen kan?
4. nak bawak anak dara org (aweks) pon susah..dorang xske nek moto ni. hmm.

ha. tu jela yang dapat aku singkap pasai moto superbike ni. aduh.. ni cita2 aku sejak aku umur 4 taun lagi tau x. nthla. dapat ke x.. dunia semua ni.. astaga.. haha.
ok.. ni la gambar moto CBR600 ni. cantik gle ... perghh!!!




in konklusi... if aku dapat keje Maritim taun ni.. aku kene tunggu la dalam 5,6 taun lagi baru dapat gapai Lancer tuh.. CBR tuh aku xpasti. cam x je. hoho. xpela.mane tau dapat ke ada org kasik nanti, kita xtau kan? ok la.
chiaou!!!

2 comments: